مقاله با موضوع تاثیرهوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال که به اولین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و هوش مصنوعی ارسال شده بود در سیویلیکا ایندکس شد.
برای بررسی مقاله می توانید به اینجا مراجعه فرمایید. (https://civilica.com/doc/1443837)
مشخصات نویسندگان مقاله تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی دیجیتال
مرتضی یادگاری – استاد دانشگاه تهران
زهرا سهرابی – دانشجوی کارشناسی دانشگاه تهران، دانشکده فنی
شاهین شیخکانلویمیلن – دانشجوی کارشناسی دانشگاه تهران، دانشکده فنی
به دوستان تبریک می گم که زحمات شون به بار نشست و براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.